Post by abflorumurchan on Feb 8, 2022 21:43:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tank Warfare: PvP Blitz Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tank Warfare: PvP Blitz Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer gull ▞▞▞
▞▞▞ Tank Warfare: PvP Blitz Game 2022 version ▞▞▞
Det er greit.
Server ikke tilkoblet feil
Bra spill
Ok. Kan være mer realistisk ved å ha en måte å faktisk flytte kanonen opp og ned på en hvilken som helst akse. Ikke bare ha den til én posisjon
Det er ikke spillbart med mindre du bruker penger, det starter deg med en tank og får deg til å betale penger for å oppgradere hvilket rip off-spill oppgraderingen er 45 000 i spillvaluta du får bare 20 000 til å begynne med og du kan ikke spille med mindre du oppgraderer
Tank Warfare: PvP Blitz Game Strateji Oyunları xtjm
Rundene er for korte, det er penger du må betale for å ha bedre ting i de høyere rangene 2 av 10
Dette er et morsomt spill. Det ville vært enda bedre om du ikke måtte vente så lenge for å bli med i et mannskap. Det er vanskelig nok å vokse alene
Aaaaaaaeàraataaaaaaa toaaaaaa asa as>-/±/1/1111/
Når jeg flytter tanken vil den feiltenne mye. Skjermen fryser etter å ha spilt i Personal Warfare. Jeg vet ikke om det er internettforbindelsen min, men den går langsommere og jeg kan ikke flytte tanken i det hele tatt! Ellers liker jeg den, mye bedre enn forrige versjon. Nå som jeg har spilt det hele dagen, synes jeg det er forferdelig å spille dette på en Chromebook! Jeg ville gitt dette spillet videre av den grunn. Jeg installerte det på iPaden min og ingen feil i det hele tatt. Å spille dette på en Android-plattform suger det store!
Gullreserven min ble ranet. Plutselig ble det bare halvert uten grunn i det hele tatt. Mange insekter og tanker er vanskelig å få tak i. Jeg kommer ikke til å anbefale dette spillet i det hele tatt! Masse BS!!!
Dette spillet har potensial til å bli et flott spill, men utviklerne gjør ikke noe for å fikse spillkrasj og spill som starter meg opp og stjeler bensindunkene mine.Jeg bruker tid på å se på fyllinger for bokser med drivstoff, og går deretter inn i en kamp bare for å bli startet opp av spillappen, og når jeg kommer inn igjen, er de tre boksene med drivstoff borte. Etter at jeg er ferdig med å se annonsene deres for å tjene penger, må jeg gå inn i innstillingene og slå på lyden igjen. Ofte blir jeg også oppstartet midt i spillet og taper alle drap og scoringer.
Meh
Kult spill hvis du har stabil internettforbindelse
Moro i en time eller to. Men det er veldig repeterende. Jeg la merke til at oppgradering av tankene mine ikke ser ut til å ha noen effekt. Og de konstante popup-vinduene i spillmenyen er et absolutt helvete nei.
Ikke verst
Veldig enkelt å spille det, dyr varepris for asiatiske penger, imitert vinkelvisning, ikke ekte nivåtank
det er ok, bortsett fra i opplæringen, får du deg til å tilpasse tanken din, og den vil ikke gjøre noe når jeg klikker på den. (fiks det)
Spillet er morsomt. Men mengden pop-ups i spillet var veldig frustrerende å håndtere etter hver kamp.
Tank Warfare: PvP Blitz Game Strategi grle
Rask moro og flott grafikk
Dette spillet er det beste
Det er mange problemer i spillet. Siden 1 time spilte jeg dette spillet og rangeringen min har ikke økt etter å ha blitt nummer én flere ganger.
Bra spill, men etter en kamp må du starte spillet på nytt for å spille den andre. Irriterende en.
God
Spillet er ok kunne vært bedre bevæpnet boosteren min dukket aldri opp for å bruke dem start kamp og du blir truffet bakfra, men det er ingen tank der bare en vegg jeg vil fortsatt spille spillet det er gøy
Prøver å lære trenger en turorial
Dette er så realistisk og jeg nyter det
Bra spill ! Men kartet Sachsen er superlag
Alltid hengende, så vanskelig å koble til..
Tank Warfare: PvP Blitz Game உத்தி kbc
Etter oppdatering.. ting er verre.. ikke i stand til å fullføre spillet. på grunn av krasj og mange ganger tapt mye drivstoff ..
Det tar tid å installere, men det er et veldig morsomt spill å spille
Bra spill, men når jeg søker legion, fant jeg ikke, arbeid med det og øk gullbarren slik at vi enkelt kan oppgradere tanken, jeg gir 3 stjerner takk
Flott spill skulle bare ønske det hadde offline ting 2, ville gitt det 5 stjerner hvis.
Utviklere er svindel...jeg hadde 60 gull i lommeboken, men i går forsvant alt..og viste et popup-banner for å kjøpe gull ved å betale dem...svindelutviklere
Tank Warfare: PvP Blitz Game Strategi grle
God moro
Clumsy Ninja Aventure lglc
Fortsatt litt iskaldt, men fungerer ganske bra.
Får ikke tilgang til daglige premier. Cash i kamper kan være mer
Tank Warfare: PvP Blitz Game Strateji Oyunları xtjm
Kjøpte meg en ny telefon dette var det første spillet jeg lastet ned ville virke i ett sekund, så stopp nå sier jeg kan ikke koble til Ace det fra telefonen min akkurat nå plukket opp et frossent virus fra appen din på kontoen min har blitt hacket jeg' har akkurat nå stengt alle bankkontoer og kontaktet alle kredittkortselskaper ikke last ned dette spillet med mindre du vil ha tingene dine hacket nå må jeg kjøpe en ny telefon takk for at du ødela en jeg nettopp kjøpte
Mislykket apk-oppdatering. Pinlig tvunget.
Jeg hater det
Det er bra, men hver dag tilbakestiller det bare fremgangen min og alt det er derfor jeg ga 2 stjerner
Jeg liker
Vær så snill. Hvordan kan jeg styre stridsvognene mine i tropper 🙏
Ønsker å velge tanken jeg vil bruke i kamp... uten å måtte bruke den mindre først
Valo